JBL Live 650BT wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Live 650BT wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Daniel 30-01-2021

Goede koptelefoon en lange accu duur

Geschreven voor: JBL Live 650BT zwart

Zeer mooi model doet het erg goed goede verbingen met bluetooth valt niet weg ook goede verbinding met telefoon als je gebeld word. Veders weinig op aan te merken. zeer goed product als je een goede koptelefoon zoekt en goede prijs

Pluspunten

• Goed geluid

Roy 18-08-2020

Erg fijne koptelefoon met uitzonderlijke geluidskwaliteit

Geschreven voor: JBL Live 650BT zwart

De JBL Live 650BT is een erg fijne koptelefoon. Stevig gefabriceerd en wordt geleverd met handige opbergzak. Bluetooth koppelen gaat erg gemakkelijk en de geluidskwaliteit is erg goed (zeker voor deze prijsklasse). Ook is deze nog "bedraad" te gebruiken waardoor je met lege accu altijd verder kan. De oorschelpen en hoofdband zijn zacht en comfortabel.

Voordelen:
- Hoge geluidskwaliteit
- Stevig product, goede kwaliteit
- Uitstekende prijs kwaliteitsverhouding
- Zowel bluetooth als bedraad te gebruiken

Nadelen:
- Noice Cancelling niet heel geweldig (maar dat is voor deze prijs ook te verwachten)
- App JBL Headphones knap waardeloos, deze ziet 9/10x de koptelefoon niet. Gelukkig heb je de app niet echt nodig.

Pluspunten

• Hoge geluidskwaliteit
  • Stevig product, goede kwaliteit
  • Uitstekende prijs kwaliteitsverhouding
  • Zowel bluetooth als bedraad te gebruiken

Minpunten

• Noice Cancelling niet heel geweldig
  • App JBL Headphones knap waardeloos (niet vereist)